vrijdag 5 april 2019

Duidelijkheid wanneer de bladeren vallen

Het einde van mijn romanproject is in zicht, for better of for worse. Tijd dus om de laatste bezigheden te plannen. Hoewel gewend aan schrijven met een deadline, kan ik mijn vrije schrijverij moeilijk in een tijdschema passen. In mijn eerste blog, op 29 mei 2015 voorspelde ik dat de tekst klaar zou zijn “als de bladeren van 2016 vallen”. Een vriend van mij vond die planning van een wild optimisme.
Nu, in april 2019, kan ik hem alleen maar gelijk geven. Het creatieve proces bleek onbeheersbaar en tergend traag. Ik had dat nooit verwacht. Misschien was dat mijn geluk. Zoals een ondernemer die ik interviewde zei: “Als je alles tevoren weet, doe je natuurlijk niks.’’ Inderdaad: met voorkennis had ik dit boek over een mens zoals ik niet geschreven.         



Eind mei
Puur omdat ik graag dingen afmaak, heb ik mijn verhaal voltooid en ik ben er trots op. Ik moet nog wat schuiven met scènes en dan is de tekst klaar voor verzending. Laat ik daar de meest sombere planning op los laten en eind mei als datum nemen voor een brede verzending aan geschikte uitgevers. Die nemen drie maanden de tijd, dus juni, juli en augustus. Per 1 september weet ik of Te grijs professioneel wordt uitgegeven. Gezien het minimale budget dat uitgevers hebben voor debuten, is de kans daarop gering. Toch wil ik het proberen, omdat je nooit weet of een koe een haas vangt.    


Plan B
In de situatie die ik boven schetste, is het wél verstandig om een Plan B te hebben. Ik zal dan ook uitzoeken wat de mogelijkheden zijn voor self publishing, dus zelf een papieren boek en een e-book maken of laten maken. Na deze inventarisatie moet ik onderzoeken hoe ik mijn boek aan de man kan brengen. Op dit moment komen de bladeren schuchter groen uit. Tegen de tijd dat ze bont kleurend van de bomen vallen, weet ik of een ander mijn roman gaat uitgeven. Zo niet, dan doe ik het zelf. Tegen die tijd ben ik daar klaar voor.   

De simpelste manier om te reageren is via facebook of michiel.nooren@outlook.com. Onder dit blog komt het reactieveld tevoorschijn als je klikt op Opmerkingen. Klik de klaplijst achter Reageer als open en klik op Naam/URL. Voer je naam in en als URL: www.mn.nl. Jouw naam komt dan in het reactieveld.

22 opmerkingen:

  1. Het leven is soms mysterieus, vooral wanneer je geliefde je voor iemand anders achterliet alsof je niet goed genoeg bent, vanwege het emotionele trauma begon het na te denken over mijn werk omdat mijn baas talloze keren klaagde dat ik te laat kwam op mijn werk en niet efficiënt en punctueel was zoals ik vroeger was. Mijn ex en ik hebben nu meer dan 7 jaar een relatie. het meest akelige deel is dat we op dezelfde plek werken, dus ik zie hem de hele tijd. Ik zou het niet verdragen om te zien dat mijn ex van iemand anders hield, ik reikte naar Dr. Ilekhojie om hem bij mij terug te brengen en het andere meisje te laten verdwijnen. Dr. Ilekhojie is een zeer krachtige man die kan helpen. Mijn baas op het werk merkte dat ik en mijn partner weer bij elkaar zijn sinds ik ben overgestapt op de gebruikelijke happy me. Het is duidelijk dat er iets goeds is gebeurd. Mijn baas, dr. Ilekhojies, verzoeningsspreuk om haar gescheiden echtgenoot drie dagen later terug te laten komen. Red je huwelijk vandaag met de verzoeningsspreuk van Dr. Ilekhojies.

    Dit is zijn mijn contactpersoon:
    WhatsApp hem: (+2348147400259)
    E-mail mij op: (gethelp05@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pas op voor online spell casters of om je gebroken huwelijk, relatieprobleem op te lossen, na een scheiding. Ik was onlangs door twee van hen oplichterij, totdat ik op een trouwe dag een man genaamd Dr.Ilekhojie ontmoet die me helpt mijn ex-man terug te brengen nadat we zijn gescheiden voor 3 jaar, ik betaal alleen voor de items die nodig zijn voor de spreuk en hij betoverde de spreuk voor mij binnen 48 uur, mijn ex-man belde me en smeekte hem hem alles te vergeven en we zijn weer samen. als je een echte en snelle verzoeningsspreuk nodig hebt of als je een zwangerschapsprobleem doormaakt, is Dr. Ilekhojie het antwoord, hij zal je helpen zoals hij me helpt. neem contact met hem op via e-mail: (gethelp05@gmail.com) of whatsapp-nummer + 2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, ik wil mijn geweldige ervaring delen met de grootste spell-cast dr. Ilekhojie. Mijn man bedroog me en toen ik erachter kwam dat we ruzie hadden waardoor hij een echtscheiding kreeg, huilde en werd ik ziek toen ik online op zoek was naar liefdesquotes, ik zag mensen praten over Dr. Ilekhojie en zijn geweldige werk wiens zaak vergelijkbaar met de mijne lieten ze zijn contactgegevens achter.Ik nam contact met hem op en hij vertelde me dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat hij na 24 uur de scheiding zal annuleren en bij me terug zal komen nadat ik alles had gedaan wat hij me vroeg te doen tot mijn grootste verrassing de volgende dag dat het avond was mijn man knielde neer en smeekte me hem terug te accepteren. Nogmaals bedankt Dr. Ilekhojie, je bent inderdaad een zegen voor mij. neem contact op met Dr Ilekhojie via zijn e-mailadres: (gethelp05@gmail.com) of Viber en whatsapp-nummer + 2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, ik ben Silva Ginsburg en ik woon in Singapore. Ik ben hier om mijn eigen kijk op de wereld te delen over hoe ik werd geholpen door Dr. Ilekhojie met zijn krachtige spreuken voor het terugbrengen van mijn vriend die de afgelopen 2 en een half jaar verwaarloosd en uit elkaar is gegaan. Ik kan niet veel zeggen omdat ik op dit moment echt niet weet hoe ik mezelf moet uiten, want ik ben overweldigd, maar ik wil dr. Ilekhojie echt waarderen en bedanken voor zijn eerlijkheid en genadig werk in mijn leven. Ontzettend bedankt. Iedereen die dit leest en zijn service nodig heeft, kan contact met hem opnemen via zijn WhatsApp-nummer op +2348147400259 of via e-mail op: gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan niet vergeten hoe dr. Ilekhojie me hielp om mijn huwelijk terug te herstellen na 2 maanden scheiden met mijn vrouw uit ruzie en ze vertrok en kwam nooit meer bij me terug, ik heb zoveel gedaan om haar terug te krijgen, maar niets werkte niet totdat ik zag een opmerking online toen iemand getuigde hoe dr. Ilekhojie haar hielp haar man terug te herstellen en zo nam ik contact met hem op via zijn e-mail en na het schrijven van mijn probleem verzekerde hij me dat hij me zou helpen om terug te gaan met mijn vrouw in 36 uur, nadat hij de verzoeningsspreuk had uitgesproken, kwam mijn vrouw terug naar huis en smeekte ze dat het haar speet dat ze wegging. Ik ben terug met mijn vrouw en we zijn allebei gelukkig en leven weer samen. Ik weet dat er veel mensen zijn die hun liefde terug willen krijgen, neem contact op met Dr. Ilekhojie, want hij is het perfecte antwoord op uw probleem, neem contact op met zijn e-mail: (gethelp05@gmail.com) of zijn Viber en Whatsapp +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik geloofde nooit in het spellen van spreuken of magie totdat ik Dr. Ajayi ontmoette met wie ik contact opnam via zijn nummer: +2347084887094 op WhatsApp, ik maakte moeilijke tijden door in mijn huwelijk omdat mijn man zei dat hij na 9 jaar niets meer met mij te maken wil hebben huwelijk, ik hou echt van mijn man, dus ik zoek hulp om dingen in mijn huwelijk te regelen, terwijl ik aan het bladeren was, zag ik waar een man Dr. Ajayi aanbeveelde omdat hij hem hielp om met een spreuk op zijn werk te worden gepromoot, ik reikte uit naar Dr. Ajayi en legde mezelf aan hem uit, hij vertelde me wat ik moest doen om de vrede in mijn huis te herstellen na het volgen van al zijn instructies, mijn man bedenkt zich en we leven gelukkig en hij heeft nooit meer iets gezegd over echtscheiding. Neem vandaag nog contact op met Dr. Ajayi voor een relatieprobleem of enig aspect van het leven en hij zal oplossingen voor uw probleem vinden. Viber / WhatsApp-nummer: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan niet vergeten hoe dr. Ilekhojie me hielp om mijn huwelijk terug te herstellen na 2 maanden scheiden met mijn vrouw uit ruzie en ze vertrok en kwam nooit meer bij me terug, ik heb zoveel gedaan om haar terug te krijgen, maar niets werkte niet totdat ik zag een opmerking online toen iemand getuigde hoe dr. Ilekhojie haar hielp haar man terug te herstellen en zo nam ik contact met hem op via zijn e-mail en na het schrijven van mijn probleem verzekerde hij me dat hij me zou helpen om terug te gaan met mijn vrouw binnen 3 dagen na het uitspreken van de verzoeningsspreuk, en nadat hij de spreuk had uitgesproken, kwam mijn vrouw terug naar huis en smeekte ze dat het haar erg speet vandaag, ik ben terug bij mijn vrouw en we zijn allebei gelukkig en leven weer samen. ik weet dat er veel mensen zijn die hun liefde terug willen krijgen, neem contact op met Dr. Ilekhojie want hij is het perfecte antwoord op uw probleem zijn contactgegevens zijn; (gethelp05@gmail.com) of zijn Viber, Whatasapp Mobile: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een getuigenis die ik iedereen zal vertellen om te horen. ik ben vier vier jaar getrouwd geweest en in het vijfde jaar van mijn huwelijk had een andere vrouw een spreuk om mijn geliefde van me weg te nemen en mijn man verliet mij en de kinderen en we hebben 2 jaar geleden totdat ik een post ontmoette waar dit man Dr, Ilekhojie heeft iemand geholpen en ik besloot hem een kans te geven om me te helpen mijn lieve man naar huis te brengen en geloof me, ik stuur gewoon mijn foto naar hem en die van mijn man en na 48 uur, zoals hij me vertelde, zag ik een auto reed het huis binnen en zie, het was mijn man en hij is naar mij en de kinderen gekomen en daarom ben ik blij om jullie allemaal op dezelfde manier te ontmoeten als deze man te ontmoeten en je geliefde terug te hebben. Je kunt ook contact opnemen met hem nu voor hulp E-mail: (gethelp05@gmail.com) Viber / WhatsApp: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een heel vreugdevolle dag van mijn leven vanwege de hulp die Dr. Ilekhojie in mijn leven heeft gedaan, ik was getrouwd met mijn man, we waren lange tijd samen en we hielden van onszelf, maar toen ik hem geen kind kon geven voor 1 jaren verliet hij me en vertelde me dat hij niet meer verder kan gaan. Ik was nu op zoek naar manieren om hem terug te krijgen totdat een vriend van mij me over deze man vertelde en zijn contact e-mail gaf (gethelp05@gmail.com) en je won ' Ik geloof dit niet toen ik contact opnam met deze man over mijn problemen, hij sprak een zeer sterke betovering voor mij uit en bracht mijn verloren man binnen 48 uur terug, en na een maand mis ik mijn maandelijkse menstruatie en ging ik voor een test en het resultaat toonde aan dat ik zwanger was . ik ben gelukkig vandaag een moeder van een meisje, nogmaals bedankt de grote Dr. Ilekhojie voor wat je voor mij hebt gedaan. Nu wil mijn man altijd bij me zijn en kan niets doen zonder mijn cadeau. ik geniet echt van mijn huwelijk, wat een geweldig feest. ik zal blijven getuigen op internet omdat Dr. Ilekhojie echt een echte spreukster is. neem contact op met Dr. Ilekhojie via zijn e-mailadres: (gethelp05@gmail.com) of WHATSAPP hem op +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vorig jaar verliet mijn man me alleen omdat ik hem betrapte op valsspelen met een andere vrouw in zijn huis, sindsdien stopt hij met bellen, sms't hij me en komt zelfs naar mijn huis om naar me te vragen. Ik was zo boos en boos op mezelf dat ik wou dat ik wist dat ik niet naar zijn huis zou zijn gegaan, maar nu is hij terug bij mij met de hulp van Dr. Ilekhojie, die zijn door God begaafde kracht gebruikt om mensen te helpen hun relatie te herschikken. Ik nam contact op met dr. Ilekhojie en legde hem alles uit, nadat hij hem had uitgelegd wat hij moest doen en ik deed het toen hij een liefdesbetovering uitsprak om hem bij mij terug te brengen. tot mijn grootste verrassing na 24 uur belde mijn man me en begon me te smeken hem terug te nemen. ik zal blijven getuigen op internet omdat Dr. Ilekhojie echt een echte spreukster is. neem contact op met Dr. Ilekhojie via zijn e-mailadres: (gethelp05@gmail.com) of WHATSAPP hem op +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Everybody, i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $20, 000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $20, 000.00 Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact via email:(challotloan@gmail.com) Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is zo waar. Ik heb het zelf meegemaakt en Dr. Ilekhojie heeft me geholpen met serieuze problemen in mijn leven. Dr. Ilekhojuie loste mijn relatie in minder dan 24 uur op. hij is geweldig en weet echt wat hij doet. Ik heb hem iedereen aanbevolen. Deze spellcaster is heel erg goed. Professioneel, accuraat, oprecht en zeer ervaren. Bedankt voor je werk! Ik dank mijn vriend dat hij me op de hoogte heeft gesteld van uw website. Ik moet met je praten over mijn problemen. Ik had geen onmiddellijke resultaten verwacht en was bereid een paar maanden te wachten. Tot mijn verbazing en verbazing begon ik na enkele dagen casten resultaten te zien. Je bent echt geweldig. Deze site wordt sterk aanbevolen. Dit is het echte werk. Probeer het en u zult niet teleurgesteld worden! "WhatsApp Dr Ilekhojie op +2348147400259 of e-mail gethelp05@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. * Gebruik deze blokkeringsperiode om te investeren en direct bij u thuis te verdienen ..... Postvak in om aan de slag te gaan! *

    Investeer € 300 om € 3000 te verdienen
    Investeer € 400 om € 4000 te verdienen
    Investeer € 500 om € 5000 te verdienen
    Investeer € 600 om € 6000 te verdienen
    Investeer € 700 om € 7000 te verdienen
    Investeer € 8000 om € 80.000 te verdienen
    Investeer € 9.000 om € 90.000 te verdienen

    Alles in 7 dagen winst en 100% uitbetaling is verzekerd. Als u geïnteresseerd bent om bij ons te investeren, neem dan nu contact met ons op via WhatsApp +15022064419 of e-mail tradewithcarlos2156@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Uit de overvloed van het hart spreekt de mond. Mijn vrouw scheidde van mij in 2019 en ging terug naar haar EX-echtgenoot. Ik voelde me hart gebroken en zwak omdat ik niet wist hoe ik haar terug moest krijgen. Ik heb er alles aan gedaan om haar via mijn goede vrienden en familieleden terug te krijgen, maar niets is gelukt. Dus op mijn werk probeerde ik online naar hulp te zoeken over hoe ik haar terug kon krijgen en ik vond verschillende getuigen van hoe Dr. Ilekhojie trouw en behulpzaam was met zijn spreuken. Ik probeerde het door contact met hem op te nemen en legde hem mijn probleem uit. Dr. Ilekhojie heeft een spreuk voor me voorbereid die mijn vrouw binnen 48 uur nadat ik contact met hem had opgenomen, terugbracht. Dokter Ilekhojie verzekerde me dat niets ons weer uit elkaar kan halen en sindsdien ben ik tot nu toe vol vreugde met mijn vrouw. U die hulp nodig heeft, neem contact op met Dr. Ilekhojie via zijn e-mail (gethelp05@gmail.com) of voeg hem toe op Tel / whatsapp / Vibver: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil de wereld snel vertellen dat er een echte online spell caster is die krachtig en oprecht is. Zijn naam is Dr. Ilekhojie. Hij heeft me onlangs geholpen om mijn relatie met mijn man die mij verliet te herenigen. Toen ik contact opnam met Dr. Ilekhojie, wierp hij een verzoeningsspreuk voor mij, en mijn man die zei dat hij niets meer met mij te maken heeft, belde me opnieuw en begon me te smeken om terug te komen. hij is nu terug met zoveel liefde en zorg. vandaag ben ik blij jullie allemaal te laten weten dat deze spellcaster de kracht heeft om een verbroken relatie terug te herstellen. omdat ik nu blij ben met mijn man. Aan iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr. Ilekhojie ook elke vorm van hulp bieden, zoals, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, spirituele bescherming en nog veel meer. Je kunt contact met hem opnemen via zijn e-mail (gethelp05@gmail.com) of hem toevoegen op Tel / Whatsapp / Vibver: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe voel je je als degene met wie je van plan was de rest van je leven door te brengen plotseling zegt dat hij niet langer geïnteresseerd is in het huwelijk uit het niets, dan is dat het soort situatie dat ik was toen ik de betoveringsman genaamd Dr. Ajayi tegenkwam, ik was met gebroken hart smeekte mijn man enkele maanden om terug naar huis te komen, al mijn verzoeken werden niet beantwoord totdat ik een getuigenis zag van een dame die beschreef hoe dr. Ajayi haar betoverde, haar hielp een goed betaalde baan te krijgen en zei dat hij in staat is tot andere soort spreuk liet ze zijn Viber-nummer vallen: + 2347084887094 Ik nam het nummer en bericht de spreuk Caster Dr. Ajayi legde mijn situatie uit en hoe mijn man plotseling het huis verliet, vertelde hij me waarom mijn man het huis verliet na het uitvoeren van een spreuk, hij nam hem slechts zeven dagen om mijn leven weer gelukkig te maken, want ik leef gelukkig samen met mijn man en we verwachten ons tweede kind. Als je de hulp van een spellcaster nodig hebt voor elk soort levensprobleem waar je aan kunt denken, neem dan contact op met de spellcaster op zijn Viber- of WhatsApp-nummer: + 2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mijn vriend die me een paar maanden geleden verliet, kwam gisteravond terug en huilde dat ik hem terug moest nemen. Na een relatie van 3 jaar met mijn vriend veranderde hij plotseling en stopte met regelmatig contact met me op te nemen, hij zou excuses verzinnen om me niet de hele tijd te zien. Hij beantwoordde mijn telefoontjes en berichten niet meer en zag me niet meer regelmatig. Ik begon hem toen verschillende keren met verschillende meisjes te zien, maar elke keer zei hij dat hij van me hield en dat hij wat tijd nodig had om over onze relatie na te denken. Maar ik kan niet stoppen met aan hem te denken, dus besloot ik online te gaan en ik zag zoveel goede praatjes over deze spellcaster genaamd Dr. Ilekhijie en ik neem contact met hem op en leg hem mijn problemen uit. Hij heeft een liefdesbetovering voor me uitgesproken. en na 28 uur kwam mijn vriend bij me terug en begon me te smeken hem te vergeven en na een paar maanden gingen we samenwonen en hij stond meer voor me open dan voorheen en hij begon meer tijd met me door te brengen dan zijn vrienden. We zijn uiteindelijk getrouwd en zijn nu gelukkig getrouwd met een zoon. Sinds Dr. Ilehojie me heeft geholpen, is mijn vriend erg stabiel, trouw en dichter bij mij dan voorheen. Je kunt ook contact opnemen met deze spell-caster en je relatie oplossen. Hier is zijn contactpersoon, Tel / whatsapp / Vibver: + 2348147400259 of e-mail hem op (gethelp05@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. KRIJG EINDELIJK MIJN AFGELOPEN ECHTGENOOT TERUG MET HULP VAN KRACHTIGE GEGOTEN CASTER NADAT HIJ MET ME IS AFGESCHAFT

    Mijn man liet me diepbedroefd achter, dit maakte me ziek en mijn probleem werd erg moeilijk en het zorgde ervoor dat ik het bijna opgaf, maar na de liefdesbetovering van Dr. Ilekhojie werd mijn relatie onmiddellijk hersteld, ik was blij dat de uitkomst fantastisch en effectief was, alleen 36 uur nadat Dr. Ilekhojie het allemaal begon, kreeg ik onmiddellijk resultaat, mijn man was terug met veel liefde en oprechtheid. Nooit in mijn leven had ik gedacht dat dit zo snel zou werken. Mijn man verzoende zich met mij en hij begon zich totaal anders te gedragen, hij laat me elke dag liefde zien, ik voel me weer gelukkig en als nooit tevoren. Stuur hem alsjeblieft een e-mail als je hulp nodig hebt bij alle soorten relatieproblemen, je partner moet hem nu terug bereiken via e-mail: (gethelp05@gmail.com) en Tel / whatsapp / Viber: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  19. KRIJG EINDELIJK MIJN AFGELOPEN ECHTGENOOT TERUG MET HULP VAN KRACHTIGE GEGOTEN CASTER NADAT HIJ MET ME IS AFGESCHAFT

    Mijn man liet me diepbedroefd achter, dit maakte me ziek en mijn probleem werd erg moeilijk en het zorgde ervoor dat ik het bijna opgaf, maar na de liefdesbetovering van Dr. Ilekhojie werd mijn relatie onmiddellijk hersteld, ik was blij dat de uitkomst fantastisch en effectief was, alleen 36 uur nadat Dr. Ilekhojie het allemaal begon, kreeg ik onmiddellijk resultaat, mijn man was terug met veel liefde en oprechtheid. Nooit in mijn leven had ik gedacht dat dit zo snel zou werken. Mijn man verzoende zich met mij en hij begon zich totaal anders te gedragen, hij laat me elke dag liefde zien, ik voel me weer gelukkig en als nooit tevoren. Stuur hem alsjeblieft een e-mail als je hulp nodig hebt bij alle soorten relatieproblemen, je partner moet hem nu terug bereiken via e-mail: (gethelp05@gmail.com) en Tel / whatsapp / Viber: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zal voor altijd dank verschuldigd zijn aan de grote dokter Ilekhojie voor het repareren van mijn gebroken huwelijk nadat mijn vrouw me 4 maanden had verlaten. Ik geloofde nooit in spreuken totdat mijn goede vriend me aan hem voorstelde. In het begin was ik sceptisch over hem omdat ik veel hoorde over valse spell-casters, maar ik zette mijn twijfels achter me omdat ik wanhopig was om mijn vrouw terug te krijgen en ik deed wat hij me had opgedragen. Nu is mijn vrouw terug binnen 48 uur nadat ze contact met hem heeft opgenomen. Ik leef weer gelukkig met mijn vrouw na 6 maanden scheiden en ik zal niet rusten voordat hij over de hele wereld bekend is. Hij is ook gespecialiseerd in ziektespreuken. Maak nu verbinding met dokter Ilekhojie, zijn e-mail: (gethelp05@gmail.com) en Tel / whatsapp / Viber: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zal voor altijd dank verschuldigd zijn aan de grote dokter Ilekhojie voor het repareren van mijn gebroken huwelijk nadat mijn vrouw me 4 maanden had verlaten. Ik geloofde nooit in spreuken totdat mijn goede vriend me aan hem voorstelde. In het begin was ik sceptisch over hem omdat ik veel hoorde over valse spell-casters, maar ik zette mijn twijfels achter me omdat ik wanhopig was om mijn vrouw terug te krijgen en ik deed wat hij me had opgedragen. Nu is mijn vrouw terug binnen 48 uur nadat ze contact met hem heeft opgenomen. Ik leef weer gelukkig met mijn vrouw na 6 maanden scheiden en ik zal niet rusten voordat hij over de hele wereld bekend is. Hij is ook gespecialiseerd in ziektespreuken. Maak nu verbinding met dokter Ilekhojie, zijn e-mail: (gethelp05@gmail.com) en Tel / whatsapp / Viber: +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Met zoveel in mijn hart ben ik hier om mezelf uit te drukken over hoe Dr. Ilekhojie mijn huwelijk van echtscheiding heeft gered. Ikzelf en mijn man hadden een misverstand en het verscheurde ons huwelijk in die mate dat mijn man een scheiding zocht. Dus ik heb geen andere keus dan naar internet te gaan om een oplossing voor mijn probleem te zoeken. Daar kwam ik de details van Dr. Ilekhojie tegen en over hoe hij veel mensen heeft geholpen door hun relatie te herstellen. Ik nam contact op met dr. Ilekhojie en in minder dan 48 uur annuleerde mijn man de scheidingspapieren. Nu leven ik en mijn man samen in vrede en harmonie, allemaal dankzij Dr. Ilekhojie voor het redden van mijn huwelijk voor het uiteenvallen. Ik beveel zijn diensten ten zeerste aan. E-mail: (gethelp05@gmail.com) of Tel / Whasapp / Viber 2348147400259 Bedankt! Dr Ilekhojie

    BeantwoordenVerwijderen