vrijdag 31 maart 2023

Van de trap gevallen

Vanochtend ben ik uit het ziekenhuis thuisgekomen. Ik viel woensdag van de zoldertrap en lag snurkend te slapen aan de voet, wat vreemd was gezien mijn geringe drankgebruik en de kracht waarmee ik neerkwam. Hoewel ik snel weer ontwaakte, was ik verward, zodanig, dat mijn partner het alarmnummer belde. Die stuurde meteen een ambulance.

Paar schrammen
Hoewel de neurologen goed voor ons zorgden, baalde ik flink. Ik mankeerde niets, een paar schrammen en een zwellinkje. Mijn kamergenoten moesten echter heftige operaties in hun hoofd ondergaan, daarvoor lagen ze op die afdeling. Ik benijdde hen niet. Keek ik naar mijn voorland als CBS-patiƫnt? Maar zover is het nog niet en ik wil lol maken zo lang het nog kan. De afdeling neurologie van een ziekenhuis is daar geen geschikte plaats voor.

De simpelste manier om te reageren is via facebook of michiel.nooren@outlook.com. Onder dit blog komt het reactieveld tevoorschijn als je klikt op Opmerkingen. Klik de klaplijst achter Reageer als open en klik op Naam/URL. Voer je naam in en als URL: www.mn.nl. De reactie wordt dan onder jouw naam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten